loading...
فان گروپ
حسین بازدید : 218 جمعه 22 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود آلبوم به صورت فشرده ( تمامی قطعات در یک فایل زیپ )

دانلود البوم با کیفیت MP3 320

 


 

 

 

دانلود آلبوم به صورت تک آهنگ

 

  

 
 


 

متن آهنگ اولماز اولماز از افشین آذری

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز(۲)

توی این شهر همه می دونن که تورو دوست دارم

واسه ی تو همه می دونن جونم می زارم

گل اناری تویی یار من تویی دل دار من

گل اناری تویی ناز من تویی طناز من تویی اواز من

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تو منم

وای دلم ای دلم وای دلم ای دلم وای دلم عاشق تو منم(۲)

بو داغدان آشماغ اولماز

نارنجی باشماغ اولماز

بیر قورو سوز دن اوتور ساواشماغ اولماز (۲)

اولماز اولماز اولماز

اولماز اولماز اولماز(۲)

 

متن آهنگ فــــــرار از افشین اذری

قسم خوردم قسم خوردی که باید مال هم باشیم

کشیدم نقشه اشو امشب  از این به بعد ما باشیم

نباید اینجوری می شد ولی این راه اخرین راهه

گلم اماده شو زود باش که فرصت خیلی کوتاهه

می خوام یادشون باشه جقدر تو عشقمون مردیم

هرچی که دوست دارن بگن بزار بگن فرار کردیم

میام  امشب با هم می میرم دیگه اینجا نمی مونی

دیگه قصه نخور عشقم پیش اینا نمی مونیم

حالا می خوام ببینم کی می خواد بگیرتت از من

کی جرات داره وقتی هست دست های تو تو دست من

هزار تا فکر بد داشتن برای تو برای من

اونا تو رو نمی دیدن اونا منو نمی خواستن

نمی زاشتن باهم باشیم می گفتن من کمم واست

نمی دونن تو این چند سال منم که من مرحمم واست

میام  امشب با هم می میرم دیگه اینجا نمی مونی

دیگه قصه نخور عشقم پیش اینا نمی مونیم

حالا می خوام ببینم کی می خواد بگیرتت از من

کی جرات داره وقتی هست دست های تو تو دست من

 

بخش از متن شعر آهنگ  اول ۲CC

کجایی که تنها شبا رو میخوابم

یه کابوش وحشی میاد هی سراغم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 597
  • بازدید کلی : 3,548